Memory At Kenyir - Last Part

Alhamdulillah.
Setelah 4 hari 3 malam di atas bahtera, hari ni adalah hari pulang semula ke kampus.
Ya, I wrote this #ElhzrhsJourney in my room--Safiyyah 211. Cewah. LOL.




Alhamdulillah.
Semuanya berjalan dengan baik dan lancar dekat sana. Alhamdulillah, once again.
Sementara 'feel' Kenyir to masih ada di petang nan syahdu ni, aku tulis terus la-- memori woi. Emm 
;')

Dah semester 6 kita semua--penghujung semester sudah. Macam-macam perasaan ada. Cepat sangat masa berlalu.Betullah--aku rasa zaman belajar ni yang paling seronok.


114 orang--Alhamdulillah,
Kita semua dapat sama-sama menjayakan fieldtrip terakhir kita bersama.
Pantas masa berlalu. Lepas ni praktikal--lepas praktikal last semester.
What' it's mean?
It's mean kita akan-- tak lama lagi akan ikut our own flow--our own journey.



Lepas habis belajar mesti rindu nak pi kelas.
Nak usha-usha crush. Eh. Haha. 
Mesti take time nak move on semua benda ni woi. 
Jauh dah perjalanan ni kita 'berjalan' bersama.

Sebenarnya aku tak tahu nak mulakan dari mana--
Entah--banyak benda aku dah buat sepanjang 6 semester.
3 tempat Taman Negara dah aku jelajah.
Hiking dengan purdah
Swimming dengan purdah.
I do--locked.

Kawan-kawan--Loveyoulillah.Semoga ukhuwah ini sentiasa terjalin.Aku doakan kita semua berjaya dunia akhirat.Kalau dah berjaya jangan lupakan aku tau.;')

Kalau aku dah takde lagi kat dunia ni,
Korang tolong sedekahkan al-fatihah kat aku.
Rajin-rajinkanlah datang jenguk pusara aku.
Aku sayang korang semua.
#KitaBersaudara.


// Payung gambar sikit.





[Memori kat Santuary Kelah. Aku frust ngan diri aku sebab aku geli gila sampai  rugi tak turun kaki main ngan ikan. LOL. Frust. Haha. Thanks dodol amik gambar ni. Tengoklah tu, siap bersila. Haha ]




[ Bergambar kenangan--114 orang. Alhamdulillah. I'm gonna miss this moment]




--Elhzrhs Journey,
April 8,2017.
Unisza

No comments:

Post a Comment